Day twenty-one

Where do you buy your makeup at?

Yes! Endelig et enkelt spørsmål!

Jeg kjøper sminken min litt overalt egentlig. Alt fra Ebay til H&M liksom.

For å gjøre det enkelt, lager jeg en liste med litt info om hva jeg kjøper hvor sånn ca kan man si.

Neglelakk/Nail polish – H&M, Ebay, Cherry Culture, osv..

Øyenskygge/Eyeshadow – Ebay, Cherry Culture, E.L.F., Tikei, osv..

Mascara – Etter å ha oppdaget min nye favorittmascara, kommer det nok bare til å være Ebay framover.

Eyeliner – Favoritten min er fra E.L.F, men jeg har også kjøpt en del fra Cherry Culture og Ebay.

Foundation – Tikei.se

Blush – Den ene jeg har, er fra Cherry Culture.

Jeg trodde dette skulle være lett, for jeg bruker jo også andre sider.. Likevel kommer jeg ikke på en eneste side akkurat nå..

Finally! A easy question! Or so I thought..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Day twenty-one

  1. Anne sier:

    Blir en del handling på Cherry Culture for min del også :p

Legg igjen en kommentar

