Day nineteen

What’s your favourite night time look?

Haha, tror dere ikke jeg klarte å glemme å ta et skikkelig bilde av meg selv i går? Vel, jeg kan i alle fall gjøre et forsøk på å forklare hvordan jeg sminket meg.

Jeg er ikke veldig stor fan av supermørke øyne. Kanskje mest fordi jeg føler at jeg aldri får det skikkelig til.. Derfor pleier jeg å sminke meg halvmørk. Det blir gjerne en lys bruntone, og to mørkere. Hvis jeg i tillegg har god tid, noe jeg ikke hadde i går, så legger jeg også et lag med svart eyeliner.

Ellers sminker jeg egentlig ansiktet som vanlig. Primer, foundation, blush..

Dette er kanskje litt likt. Bildet er fra da jeg var i Trondheim i 2010. Og nei, jeg får ikke rotert det.. Jeg skjønner ingenting..

Denne looken liker jeg også. Enkel og lys. Dette er vel fra en gang i 2009..

Of course I forgot to take a picture of my makeup yesterday.. Well, it was pretty similar to the top picture. I also like the easy and light makeup on the bottom picture.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Day nineteen

  1. Siv sier:

    JEg liker håret ditt på det siste, jeg!

  2. Liv Hege sier:

    fin du e!:)

    sv; ja, vi kosa oss i kårhamn.. va en av de beste gangan æ har vært dær iallefall. vi savne dæ også<3

Legg igjen en kommentar

