Day eighteen

Favourite concealer.

Hvis dere faktisk sjekker ut listen, så ser dere at det egentlig skulle stått:
What’s your favourite night time look?

Jeg velger å bytte om på disse to, ganske enkelt fordi da kan jeg heller ta bilde av sminken min senere i dag/kveld, når jeg pynter meg for bursdagsfest.

Så over til concealeren. Jeg har ingen favoritt. Jeg har et par concealere, men jeg bruker de aldri, fordi jeg egentlig ikke liker de..

Jeg har bare concealere i løspudderform, og jeg vil helst ha en flytende eller kanskje en form for tegnestift hvis dere skjønner? Det er i alle fall det jeg prøver å fortelle meg selv.

Så om dere har noen gode tips til concealer, så er det bare å komme med de.

I’ve switched day eighteen with day nineteen, because then I can post a picture of how I look tonight, tomorrow.

And now to the concealer part of this blog post. I actually don’t have a favorite concealer. I have a couple of concealers, but they are all powdered(?), and I keep telling myself that I want liquid or a pencil, if you know what I mean? I’m not sure if I know what i mean ..

Got any good tips?  

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Day eighteen

  1. Har bare en mint concealer i pudderform, men vil heller prøve, flytende eller krem form heller. Føler jeg blir litt tørr med pudderconcealer OG pudderfoundation :/

Legg igjen en kommentar

