I’m soaring on pink clouds

Akkurat nå, har jeg det bra dere. 

Jeg har allerede rukket å være med enormt mange flotte mennesker, som jeg er ubeskrivelig glad i. Jeg har nytt fint vær, sett ytterst få regndråper, og jeg har rukket å kjenne på hvor glad jeg er i denne byen og menneskene her.

Mye av den kjærleiken kommer nok av de fine vennene mine, men det er også mye på grunn av landskapet som rammer inn byen, fargene på alle de skjeve og søte husene, og blomstene kommunen pynter opp byen med.

Forresten dere. Blir bildene enormt store på skjermene deres? På PCen hjemme måtte jeg endre størelsen på bildene selv.
På macen ser de «perfekte» ut med en gang jeg åpner de i bloggvinduet.

Nå skal jeg ut for å treffe enda flere fine mennesker, og jeg skal nyte at jeg er i Bergen, at jeg lever, og at jeg har så mange gode venner som jeg er glad i!

Right now, I am happy!
I have spent my time here in Bergen with so many good friends. I really love this city. Not only because of my friends, but because of the landscape that frames the city, the crooked, colorful houses, and the pretty flowers that decorates the streets and parks.

I’m off to see even more of my beautiful friends, and I’m going to enjoy Bergen, my life, and the fact that I  have so many good friends to love and care about!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til I’m soaring on pink clouds

  1. Andrea Nornes sier:

    Kos deg videre med helga da😀 Bildet ser helt fint ut hos meg, og jeg har pc😉

Legg igjen en kommentar

