Day seventeen

Favourite makeup artist.

Her må jeg ærlig si at jeg kjenner til ytterst få makeup-artister. Og de få jeg kjenner til, er ikke akkurat mine favoritter kan man si?

Så jeg må vel si at jeg ikke helt vet hva jeg skal fylle dette innlegget med, og velger å avslutte det kort og brutalt. I stedet håper jeg på å kunne dele noen bilder og slikt med dere iløpet av morgendagen/dagen.

God natt søte dere!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

