Honey, I’m home!

På tirsdag satte jeg endelig føttene mine på bergensk jord igjen, og det føltes ubeskrivelig deilig. 

Jeg trakk pusten dypt da jeg endelig fikk gå av flyet, og regnet som dryppet på meg fra himmelen var liksom ikke irriterende at all.

Det eneste negative jeg kan trekke fram, er at jeg begynner å bli syk, og at jeg er sinnsykt støl etter gårdagens innebandyøkt. Men stølheten elsker jeg, for den får meg til å føle meg levende.

Og i går dere! I går fikk jeg meg en ny bestevenn! Møt Gunnar Beate, min nye Mac. Det er allerede kjærlighet.

Nå skal jeg stå opp, sminke meg, gå ut og nyte solen, og treffe haugevis med fine mennesker som jeg har savnet veldig mye!

Ha en fin dag søte lesere!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Honey, I’m home!

  1. Hurra!😀 Gratulerer med Mac!😀 Har den nyeste Macbook Pro selv og jeg ELSKER den!😀

  2. Hæ, har det regnet i Bergen i dag? Det har gått meg hus forbi. Helt seriøst🙂 Hahaha, Gunnar Beate? Genialt navn😀

Legg igjen en kommentar

