Day fourteen

Favourite Youtube guru(s).

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har noen spesielle favoritter på Youtube som jeg følger mer med på enn andre.

Men jeg kan jo nevne noen av de jeg har i Youtubelisten min i alle fall (Får av en eller annen merkelig grunn ikke til å legge ut videoer.. )

MakeupByTiffanyD

HildeChristina

MichellePhan

Pixiwoo

Dette er da noen få av de jeg sjekker videoene til innimellom.

I don’t have any special favourites on Youtube. I just watch random things I stumble across. But here is a list of some of the people I subscribe to.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Day fourteen

  1. Anne sier:

    Liker alle disse! 🙂 Enig med deg, det er vanskelig å velge favoritter, mange flinke youtube guruer der ut 🙂

  2. Youtube er BEST! 😀 Jeg ser ikke så mye på sminkevideoer da! 😛 Men jeg ser jucistar07, aner ikke hvorfor egentlig 😛

Legg igjen en kommentar

