Last day in Hammerfest

Jeg reiser i morgen. Nå gjenstår det bare en kort uke i Bergen, så sitter Rebekka og jeg på et fly sammen.

Det verste er at jeg ikke har begynt å pakke ennå.. Jeg har noen korte timer igjen, og likevel har jeg ikke begynt å bekymre meg for pakkingen.. Hvordan skal dette gå?

Nå skal jeg først tilbringe noen timer i byen sammen med et par fine mennesker, så skal jeg forhåpentligvis få fart på sakene og pakke ferdig.

Herlighet som jeg gleder meg! Jeg gleder meg til å treffe noen av de aller fineste menneskene jeg vet om, jeg gleder meg til å endelig få spille litt innebandy igjen, jeg gleder meg til å planlegge England, boligjakt og slike viktige ting, og jeg gleder meg til å feire bursdagen til verdens fineste Kristine.

Ikke minst gleder jeg meg til 6 september. Det er så rart å tenke på. Om litt over en uke er jeg ikke i Norge lenger. Om litt over en uke er jeg i et fremmed land. Et land hvor de ikke snakker norsk, hvor jeg er avhengig av å mestre det engelske språket. Et land hvor jeg skal studere noe av det jeg liker best her i verden. Idrett og journalistikk, begge to i en herlig blanding. Jeg gleder meg!

Jeg skal ta så mange bilder, at dere etter hvert vil være temmelig lei av å se England og all dets prakt. Jeg skal skrive så mange fine ord, at dere etter hvert sikkert tenker at jeg er gal. Og jeg skal fortelle dere så masse! For jeg skal oppleve! Og jeg skal oppleve mye!

I’m leaving tomorrow. All that is left, is a short week in Bergen, and then Rebekka and I turn our noses towards England.

The worst thing is that I haven’t started packing yet.. How is this going to end? I’m leaving in a few short hours, and I haven’t even started to worry about all the work I have in front of me.

In only a short week, I’m not in Norway anymore. I will be in a foreign country, where they don’t speak norwegian. And I am so locking forward to this! I’m going to stuff you full of nice words, gorgeous pictures and tons of stories from England!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Last day in Hammerfest

  1. Er så spent på dine vegner😀

Legg igjen en kommentar

