Day twelve

Favourite mascara.

Dette har jeg nevnt tidligere, men jeg kan egentlig ikke si det mange nok ganger:

Jeg elsker den nye mascaraen min fra Clinique! (Clinique High Impact)

Ettersom jeg ikke har sminket meg ennå, det er jo tross alt søndag og fridag, så kan jeg ikke vise dere et nytt bilde av øynene mine med den på. Derfor viser jeg ganske enkelt et av de bildene jeg la ut for et par dager siden.

Ellers må jeg bare få si tusen takk for gode tips når det kommer til solpudder. Jeg kommer nok definitivt til å ta de med i betraktningen når jeg skal kjøpe bronzer om forhåpentligvis ikke altfor lenge.

I’ve mentioned this before, but I don’t think I can say it enough:

I love my new mascara from Clinique! (Clinique High Impact)

It is sunday, so my face is pretty naked today.. Therefor I don’t have any new pictures of my lashes with this mascara on, so I’ll just post one I posted a couple of days ago.

And thank you for all the good tips regarding the bronzer. They will definetly be taken into concideration when I’m going to buy a new one.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Day twelve

  1. Oi! Nais!🙂 Den liker jeg godt!😀

  2. Anne sier:

    vet ikke om jeg har en favorittmascara, bytter hele tiden :p

Legg igjen en kommentar

