Day eleven

Do you like wearing bronzer?

Så lenge det er et solpudder som ikke får meg til å se for glitrende ut, eller for mørk for den saks skyld, så liker jeg å bruke solpudder.

Hittil har jeg brukt et fra Isadora, men for bare noen få dager siden gikk jeg tom.. Så nå har jeg faktisk ikke noe solpudder, eller bronzer som det så fint heter på engelsk. Dette har ført til at jeg føler meg blekere enn vanlig, og at jeg derfor har bestemt meg for å finne et nytt solpudder så fort som mulig.

As long as it is a bronzer that don’t make me look all sparkly, or to dark, I love wearing bronzer.

So far I have been wearing one from Isadora, but now I need a new one. I feel paler than usual.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Day eleven

  1. Da MÅ du ha Too Faced chocolate soleil solpudderet!😀

  2. Kaja sier:

    slenge mæ på den! digge det solpudderet🙂

  3. Anne sier:

    Kan anbefale MILANI Baked Bronzer eller NYX Mosaic Powder i en mørkere farge🙂

  4. Anne sier:

    *i en av de mørke fargene mente jeg.😛

  5. maria sier:

    Har hørt den fra Too Faced er bra, ja😛 Lyst på selv! Også lukter den sjokolade, mmmm!

  6. Too Faced❤ Smaker godt også.. haha, bruker alltid å ta litt på leppene også bare for smaken sin del :p

Legg igjen en kommentar

