Day ten

Favourite makeup brush.

Denne er ganske enkel egentlig. Jeg fikk jo gave av Sigma for noen måneder siden, og man kan trygt si at jeg har lagt min elsk på et par av kostene der.

Kost nummer to fra venstre, Large Angled Contor – F40, er helt klart ofte i bruk. Så og si daglig faktisk.

Men min absolutte favoritt er nok denne. Buffer – F45. Jeg elsker den, og tror nok jeg må bestille meg en til.

I got a gift from Sigma a couple of months ago, and you could most definetly say that I got my self a couple of favourite brushes there. The Large Angled Contour – F40 is awesome. I use it allmost every day. But my definite favourite is the Buffer – F45. I love it, and I probably have to order another one.

What is your favourite??

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Day ten

  1. Anne sier:

    Jeg har aldri prøvd kostene til sigma, men det er sett med sigmabørster på vei i posten til meg nå, så jeg gleder meg masse til å teste ut sigma! Virker som alle elsker børstene deres🙂

  2. Er så glad i det reisesettet fra Sigma som eg vant på bloggen din! Det er så herlig… bruker det så og si hver dag selv om det egentlig er et reisesett :p

Legg igjen en kommentar

