Day nine

Picture of your makeup collection.

Dette har jeg faktisk blogget om tidligere, så istedetfor å legge ut i det vide og det brede, linker jeg bare til det gamle innlegget. Dere har vel liten glede av at jeg gjentar meg selv så.

Samlingen har ikke økt nevneverdig heller. Jeg har fått ny mascara, en haug med neglelakker, noen øyenskygger(tror jeg..) og ellers kommer jeg ikke på noe som er nytt etter at innlegget ble skrevet. Om det er noen som vil se de nye objektene i samlingen min, så kan jeg vel alltids legge det ut.

Så her finner dere det gamle innlegget.

I actually blogged about this a while ago. So instead of repeating myself, I’m just going to post the link to the old post.

The collection is only slightly bigger. New mascara, some nail polish, a couple of eyeshadows (I think..).. If anyone want to see the new items, just say so. I’ll be happy to take a picture or ten, and put them in a new post.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

