Day eight

What’s your favourite daytime look?

Vanligvis sminker jeg meg veldig enkelt. Det er som oftest bare mascara, foundation og litt blush det går i. Men de dagene jeg vil se litt «finere» og mer sminket ut, tar jeg også litt eyeliner på.

I normally just wear some foundation, mascara and blush. But on the days where I want to feel a little bit more pretty, I add a thin line of black eyeliner.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Day eight

  1. linnjones sier:

    Fin!😀 Ser veldig naturlig ut og ikke minst våken! Det er eneste grunn til at jeg sminker meg egentlig😛 Ser mye mer fresh og våken ut!😛

Legg igjen en kommentar

