Finally

I dag dere, i dag fikk jeg endelig lønn!

Og vi vet jo alle hva jeg skulle kjøpe så fort jeg fikk lønn? Nemlig et kamera! Jeg har tatt ca 20 bilder med det, og jeg kan med hjertet på hånden, og hånden på hjertet, si at jeg virkelig elsker det allerede. Det var rett og slett kjærlighet ved første blikk.

Jeg må beklage at jeg ikke får gjort noe med bildestørelsen. PCen er dødstreig, internett er treigere, og tålmodigheten min rekker ikke så langt at jeg gidder redigere i treige nettprogrammer. Og ja, jeg er klar over hvor kornete bildene er. Det er veldig mørkt både ute og inne, så ISOen måtte opp i høyden kan man si.

Lillesøster og jeg hadde fotoshoot. Tror faktisk ikke jeg har noen bilder av oss sammen fra før av, så det var vel på tide.

Today my bank account finally said that I had more than 9.48 NOK. And so, I bought a new camera. It was love at first sight!

My sister and I had a photo shoot, and I think it was about time. I wanted to have pictures of the two of us.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Finally

  1. maria sier:

    Store bilder, du. Små er de jo 😛 Haha. Men fine da! Likte solnedgangen 😀

    • Linn sier:

      Bloggen din lar meg ikke kommentere, så da svarer jeg deg bare her:
      Joda, utseendemessig er de små. Men oppløsningen er litt for stor :p
      Takk 😀

  2. Trond Henning sier:

    Nais! no kommer det fænzye bilda ætterhvært!=)

  3. Anne sier:

    så heldig du e!! Skulle gjerne ha hatt nytt kamera! 🙂

  4. Carina sier:

    MISUNNELIIIIIIG!

  5. linnjones sier:

    Hurra! 😀 Gratulerer. Flott kamera det der! 😀 Jeg har selv hatt det en stund. Men en ting, oppgrader objektiv! Gjerne 50mm. Du har så mye mer glede av den enn den kjedelige som følger med!

  6. Gratulerer med nytt kamera 😀 Er så glad i mitt ❤

  7. evanetica sier:

    Gratulerer! Endelig ble det kamera 😀

Legg igjen en kommentar

