Day seven

Favourite eye shadow color.

Hmm.. Vanskelig spørsmål igrunn. Jeg har ingen spesielle favoritter i samlingen min, men jeg har mange jeg liker veldig godt.

For eksempel elsker jeg paletten jeg vant for en stund tilbake:

Ellers må jeg si at jeg foretrekker brun-, gull- og beigetoner. Når man ser på paletten min, så er det vel den venstre halvdelen som har blitt mest brukt. Det er nemlig ikke så altfor ofte at jeg sminker meg noe mørkere enn med en lys bruntone.

Også har jeg en øyenskygge jeg virkelig virkelig virkelig har lyst på. Men som jeg dessverre tror er tatt ut av H&Ms kolleksjon..

Dette ble det beste bildet jeg fant.. Kan eventuelt ta bilde av lillesøsters senere, for hun er nemlig så heldig at hun har den..

Difficult question.. I guess I prefer brown, golden and beige eyeshadow.

And there is this one eyeshadow I really really really want! But I think it has been taken out of H&M’s collection..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Day seven

  1. linnjones sier:

    Mange fine farger på den!🙂 Er jo ofte slik at man gjerne holder seg til noen farger🙂 Bruker veldig lite selv, tror jeg bare har to😛

  2. Nora sier:

    Så bra at du fremdeles liker paletten😀

  3. Anne sier:

    Har ikke prøvd NYX paletten med Nude farger, den ser kjempefin ut, men har allerede UD NAKED palette, så vet ikke om jeg trenger en til nude palette (i alle fall ikke med det første).🙂

  4. evanetica sier:

    Åh, jeg haaar såååå lyyyst på den store paletten du har!!

Legg igjen en kommentar

