Day six

Do you like/wear false lashes? If yes, strip or individual?

Er det noe jeg er elendig på, så er det å legge på løsvipper. Jeg får det bare ikke til.. Jeg har aldri prøvd annet enn sånne hele remser med vipper, men jeg har hørt at det skal være enklere med slike som bare er «halve» eller hva jeg nå skal kalle de for.

Om noen har gode tips til hvordan bruke falske vipper, så kom gjerne med de. Jeg har veldig lyst til å lære skjønner dere.

I suck at putting on false lashes. I just can’t seem to get it right.. If you know any good tricks, please tell me. I want to learn.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Day six

  1. linnjones sier:

    Jeg blir sur bare tanken på sånne 😛 Vet jeg aldri hadde fått dem på, og vet at dersom noen mirakuløst hadde fått det til, så hadde jeg pilt dem vekk innen ti sekunder 😛

  2. Du må bare øve, øve og øve, kjære deg ❤ Eg var blitt ganske god på det, men når eg skulle ha på løsvipper på lørdag, så fikk eg det ikke til. Alt for lenge siden sist eg hadde gjort det :O Men punktvipper skal være lettere å starte med 😉

  3. evanetica sier:

    Det er faktisk ganske vanskelig. Sjelden jeg orker å bruke falske vipper. Men jeg bruker å ta kanten på limtuben å «tegne» på limet med. Altså, jeg tar litt lim på den kanten og legger et lag rett over øyenvippene. Så setter jeg på de falske og bruker fingrene til å klemme de så godt på plass som mulig. Kanskje tar jeg på enda litt mer lim. Og et lurt tips: Legg også maskara etter du har tatt de på! Da får du en eenda mer dramatic look 🙂

Legg igjen en kommentar

