Day five

Favourite lipstick, lip gloss and lip liner?

Jeg bruker ikke lebestift. Føler ikke at leppene mine kler for mye farge, derfor kjører jeg som oftest bare på med en blank lip gloss. Kan ikke si jeg har noen spesielle favoritter, men jeg har i alle fall en fra ID Bare Minerals som lukter herlig! Husker dessverre ikke hva den heter akkurat nå, så det får jeg eventuelt finne ut av senere.

Jeg har veldig lyst til å bruke lebestift, men som sagt føler jeg ikke at jeg kler det. Jeg har et par forskjellige som jeg har bestilt fra Cherryculture, men de har ikke vært i bruk utenfor husets fire vegger for å si det sånn.

Kanskje jeg bare ikke har funnet en farge som passer til meg?

I don’t wear lipstick. I don’t think it looks good on me. That is why I usually just wear a blank(??) lip gloss. But who know, maybe I just haven’t found a color that suits me?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Day five

  1. Anne sier:

    jeg skjønner godt hva du mener. Jeg brukte aldri leppestift før. Hvis du klarer aa finne en nøytral farge som ikke vises saa sterkt paa deg, kan det hende at du ogsaa vil bruke leppestift etter hvert 🙂

  2. Miss Jones sier:

    Jeg liker lipgloss, men den forsvinner to minutter etter jeg har tatt den på 😛

  3. Marit sier:

    Dine lepper eller? Isåfall, nice! 🙂

Legg igjen en kommentar

