Kårhamn

Jeg reiser i dag!

Jeg har endelig et par fridager, og de planlegger jeg å bruke i Kårhamn hvor verdens beste mormor og morfar bor.

Etter planen skulle jeg ha kjøpt nytt kamera i dag eller i morgen, men ettersom lønnen fortsatt ikke har vist seg på konto, skjer visst ikke det før i neste uke. Noe som er utrolig irriterende, for det er utrolig vakkert i Kårhamn. Jeg skulle gjerne gått rundt overalt og tatt fine bilder for å få vist dere, men det er begrenset hva jeg klarer å få fram med mobilkamera..

I alle fall har jeg forhåndsskrevet et par innlegg, så sminkeinnleggene kommer som de skal. Kanskje ikke de beste innleggene jeg har skrevet i mitt liv, men jeg var trøtt da jeg skrev de, så jeg skylder på det.

Derfor kommer jeg heller ikke til å svare på kommentarer og slikt før jeg er tilbake. Men det overlever dere sikkert.

I’m leaving today! I finally have a couple of days of work, and I am planning to spend them in Kårhamn with my amazing grandparents. I was planning to take thousands of pictures with you, but my paycheck is late. So no camera until next week..

I have prewritten a couple of posts, but I won’t be able to respond to any comments until I’m back home again.

See you soon!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Kårhamn

  1. Tonje sier:

    Ha en fin tur!🙂

    SV: Da må du ta deg en tur! Jeg elsker å være på Lerkendal, det er så herlig stemning🙂

  2. Miss Jones sier:

    Wow! Så vakkert! Du har bare med å ta mange bilder!😀 Hihi.

Legg igjen en kommentar

