Day three

Favourite brand.

Føler disse spørsmålene er så vanskelig å svare på. Jeg har egentlig ingen spesielle merker jeg setter over andre.

Jeg er ganske opptatt av å ikke kjøpe sminke som har blitt testet på dyr, og som ikke inneholder ingredienser som er fatale for huden min. Jeg reagerer nemlig veldig fort på ting. Jeg er en av de få som faktisk ikke kan bruke ID Bare Minerals foundation engang.. Derfor er jeg ubeskrivelig glad i Tikeis foundation. Den er snill med huden min, og den gjør jobben kan man si.

Når det kommer til mascara, har jeg nylig forelsket meg i Clinique High Impact. Bestilte et sett med tre reisestørelser på Ebay for en stund siden, og jeg elsker den!

Når det kommer til eyeliner er det ingen jeg liker spesielt mye bedre enn andre. Jeg har ganske mange, men det er ingen jeg liker spesielt bedre enn andre.

Det var vel igrunn det jeg kom på. Som sagt har jeg ingen favorittmerker, men jeg har flere jeg liker veldig godt.

It is difficult to choose one single brand that is my favourite. I like so many different brands. Tikei and Clinique is just some of them.

What is your favourite brand of makeup?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Day three

  1. Anne sier:

    Veldig vanskelig å velge bare ett favorittmerke ja:/ holder en knapp på NYX og MAC jeg🙂

Legg igjen en kommentar

