Day four

Do you like wearing foundation? If so, what’s your color and favourite?

Som nevnt i forrige innlegg, er jeg veldig glad i foundationen min fra Tikei.

Bildet linker direkte til fargen jeg bruker. Som da er Peach 2.

Jeg er veldig fornøyd med Tikei, da jeg veldig lett får urenheter og uttørket hud. Så lenge jeg bruker den foundationen jeg føler meg trygg på, så er også huden min slik jeg vil ha den. Selv om jeg helt klart merker forskjell på fuktigheten i huden når jeg er hjemme i tørre Hammerfest, og når jeg er i fuktige Bergen. Luftfuktigheten har ekstremt mye å si mener jeg. Derfor ser jeg på det som veldig positivt at klimaet i England er ganske fuktig såvidt jeg har forstått. Håret mitt hater det nok, men huden elsker det.

I love my foundation from Tikei. I have it in the color Peach 2. Click on the picture to go directly to the product page.

Dette innlegget er på ingen måte sponset. Jeg betaler full pris for foundationen min som de aller fleste andre også gjør.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Day four

  1. Anne sier:

    har aldri testet foundation fra Tikei, men vet at mange elsker den🙂

Legg igjen en kommentar

