Day two

How did you learn to put on makeup?

Hvordan jeg lærte å sminke meg? Det er et godt spørsmål. Det var vel en lett blanding av venner, internett, og en hel haug med prøving og feiling.

Har fortsatt ikke kamera, så jeg henter det jeg kan i arkivet..

En ting er i alle fall sikkert. Jeg har fremdeles enormt mye å lære meg.

Good question! I guess I have learned something here and something there. A good mixture of friends, internet, trying and failing.

One thing is for sure. I still have loads to learn!

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Day two

  1. Marie sier:

    Man blir liksom aldri utlært når det gjelder sminke, nye teknikker og trender kommer jo hele tiden, det er det som er gøy😀
    Sv: Jeg er ikke helt sikker på hvor mye NARS produktene kostet i USA (fordi venninnen min kjøpte det for meg, og fikk ikke med kvittering). Men hun kjøpte NARS Orgasm, Turkish Delight og MAC kost nr. 224 til 600,-. Produktet blir noen dollar dyrere enn det koster i utgangspunktet pga. tax også.

  2. Siv sier:

    Jeg lærte meg bare med mascarakosten og concealeren, jeg…

  3. Tonje sier:

    Trives veldig godt så langt både med skole og hybel🙂 Var mye på grunn av Rosenborg at jeg ville studere i Trondheim, men også fordi at byen har det beste studentmiljøet😉

  4. linnjones sier:

    Husker ikke hvordan jeg «lærte»😛 Kan det kanskje ikke en gang enda😛

  5. Jessica sier:

    sv; Takk så meget! Du er nok flink til dine tekster du også. Selv om jeg ikke har så mye peiling på slikt! :p

  6. Martine sier:

    SV: Det føltes.. rart! Hehe. Det er ikke hver dag man har en ring på finger’n til en million!🙂

Legg igjen en kommentar

