30 dagers utfordring, sminke!

I mangel på andre spennende ting å blogge om, så joiner jeg denne 30 dagers utfordringen som Birgit har skrevet om.

Tenker det kan bli en grei måte å holde «liv» i bloggen fram til jeg har noe mer givende å skrive om.

1. When did you start putting on makeup?
2. How did you learn to put on makeup?
3. Favourite brand
4. Do you like wearing foundation? If so, what’s your color and favourite?
5. Favourite lipstick, lip gloss and lip liner?
6. Do you like/wear false lashes? If yes, strip or individual?
7. Favourite eye shadow color
8. What’s your favourite daytime look?
9. Picture of your makeup collection
10. Favourite makeup brush
11. Do you like wearing bronzer?
12. Favourite mascara
13. Where do you keep your makeup?
14. Favourite Youtube guru(s)
15. Do you wear blush?
16. Do you copy celebrity make up looks?
17. Favourite makeup artist
18. What’s your favourite night time look?
19. Favourite concealer
20. Favourite eyeshadow primer
21. Where do you buy your makeup at?
22. Favourite toner
23. Favourite eye shadow palette and blush palette
24. Which do you like: cream, matte, powder, sheer, or shimmer eye shadows?
25. Favourite eyeliner
26. Do you wear makeup everyday?
27. Favourite powder
28. Favourite makeup remover
29. Do you like wearing liquid liner? If so, what’s your favorite?
30. Picture of yourself with and without wearing makeup

Because of my lack of more exciting things to write about, I’m joining Birgit’s 30 day challenge, the makeup edition.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 30 dagers utfordring, sminke!

  1. Anne sier:

    Jeg holder også på med denne. Artig å lese hva andre svarer på spørsmålene🙂

  2. Helene sier:

    En del av meg vurderte å gjennomføre noe slikt, men av erfaring fra tidligere blogger(kremt) vet jeg at jeg ALDRI kommer til å gjennomføre alle dagene😛

    SV(samler svarene på alle kommentarene, håper det gir mening hehe):

    Du må legge ut hvis du prøver en av lakkene, spennende å se om det bare er jeg som er rar og hater denne😛

    Hvorfor kan du ikke bruke lebestift da?😛 Jeg blir aldri klok på hva slags farge jeg passer, kjøper bare de jeg syns er fine liksom😛 Problemet er vel heller at jeg tar på lebestift på morgene og stort sett glemmer å ta på no mer i løpet av dagen😛

    Jeg håper det ikke blir alt for lenge til det blir ett liv i Oslo å skrive om hehe🙂

    Har du passet på å veie deg ca. til samme tid hver gang? Og ikke vært mindre klok og drukket masse vann rett før veiing?(antyder ikke at du er dum, snakker bare av skrekkblandet erfaring:P)
    En annen ting å tenke på er at jo at man en gang i måneden veier mer enn resten av måneden. Iallefall gjør jeg det. Merker det på vekta når det nærmer seg og poff så er alt borte igjen.
    Du sier jo også at du har vært mer aktiv. Hvis du har vært ganske mye mer aktiv må du jo tenke på at dette bygger muskler og muskler veier da litt.

    Det er jo selvsagt ikke alle som går ned på lavkarbo, noen går opp og noen merker ingen endring.
    Vanskelig å komme med noen konkrete tips nårjeg ikke vet hva du spiser. En av tingene jeg gjorde da jeg begynte, var å legge ut oversikt over hva jeg hadde spist på lavkarbo.no for å få tilbakemeldinger på hva folk mente jeg burde gjøre. Beskjeden da var at jeg burde spise mer fett og etter det begynte jeg å gå mer ned igjen.

Legg igjen en kommentar

