Lost

Innimellom tenker jeg at jeg burde ha en notatbok med meg til enhver tid..

Jeg kommer på veldig mye å blogge om når jeg går rundt her i verden. Likevel glemmer jeg dem, eller mangler lysten til å skrive dem når jeg kommer hjem. Hadde jeg hatt en notatbok med meg, kunne jeg skrevet dem med en gang jeg tenkte tanken..

Jeg er sikker på at jeg iløpet av dagen, har kommet fram til sikkert 10 forskjellige blogginnlegg.. Likevel har jeg ingenting å skrive nå..

Forresten! Tusen takk for pakken, Helene. Jeg fikk den i dag. Gleder meg til å få testet den!

Sometimes I think that I should probably carry a notebook at any time.. I think about so many things I want to blog about, but still I forget them, or lack the desire to write them down when I get home.

By the way, I got a package today!

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lost

  1. Helene sier:

    Ingen årsak 🙂

    Jeg har alltid noe å skrive på/med i vesken, pluss at jeg har begynt å gå rundt med en Moleskine bok til å tegne i også 🙂 Kunne sikkert brukt mobilen til å lage notat på slike ting, men jeg foretrekker å skrive notater for hånd.
    Og så har jeg ofte små stikkord skrevet på hånd eller arm når arbeidsdagen er over 😛

Legg igjen en kommentar

