My everyday

Nå for tiden er hverdagen min ganske så gjentagende og lite variert.

  • Jeg står opp en gang mellom 10 og halv 12.
  • Sjekker Facebook og mail.
  • Finner fram jobbklær og sminke, og bruker gjerne alt fra en halvtime til en time på badet.
  • Spiser frokost, og legg merke til at klokken nå gjerne har rukket å bli mellom halv to og to.
  • Hopper på bussen, eller setter meg inn i bilen, og suser mot jobb.
  • Jobb i 7 timer.
  • Setter meg inn i bilen, eller går, og vender nesen hjemover.
  • Sjekker mail og Facebook.
  • Spiser kveldsmat.
  • Sjekker Facebook igjen.
  • Legger meg for å lese i en times tid.
  • Sover, også gjentar det hele seg igjen når jeg våkner.

Jeg kan dessverre ikke påstå at hverdagen min er av det spennende slaget, men jeg tjener i alle fall til livets opphold.

Og når lønnen først kommer på konto, så skal jeg jo tross alt kjøpe noe fornuftig for sjeldenhetsskyld! Jeg skal kjøpe ny mac og nytt kamera, oh the joy!

Now a day my life is pretty repeating with little variety. All I do is sleep, check my Facebook account, work, check my Facebook account and sleep.

I can’t say that my days are exciting, but at least I earn my living. And when I get my paycheck, I’m going to buy a new Macbook and a new camera. I can’t wait!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

7 svar til My everyday

  1. Du kan ihvertfall glede deg til du har fått lønn slik at du får kjøpt det du ønsker deg så grådig😉

  2. linnjones sier:

    Jei for ny Mac!😀

  3. evanetica sier:

    Hurra for lønn😀

  4. Malin sier:

    kjenner til hverdagen! haha.

  5. Malin sier:

    ganske kult at jeg får samme smily hver gang jeg kommenterer på bloggen forresten! haha

  6. Marit sier:

    Sånn er det bare noen ganger, du får nok inspirasjon snart;)

  7. Anne sier:

    alltid godt med lønningsdag🙂

Legg igjen en kommentar

