Unstable

De siste ukene og igrunn månedene, har bloggingen min vært utrolig ustabil.

Jeg velger å legge skylden på gråvær, mangel på kamera, og egentlig mangel på blogglyst.

Gammelt bilde jeg fant i arkivet..

Iløpet av måneden, forhåpentligvis om bare ti dager, kjøper jeg meg nytt kamera. Og jeg håper at blogglysten skal komme tilbake da. Når muligheten til å ta fine bilder igjen dukker opp, så dukker vel lysten til å blogge også opp?

Jeg har egentlig ikke så enormt mye som skjer for tiden heller. Jeg jobber hver eneste dag nå, og det er vel egentlig også det eneste jeg faktisk gjør. Har fått meg litt ekstra jobb på Bunnpris, så nå ser det ut til at jeg endelig tjener nok penger til å få kjøpt meg både ny mac og kamera.

Og når det er sagt, så vil jeg bare si:
JEG VIL HA POST!

Jeg venter på to pakker jeg har bestilt på Ebay, og jeg synes virkelig de kan komme snart. Fikk valgkortet mitt i dag, men det var liksom ikke like spennende som pakker i posten..

Nei, jeg får vel gå og gjøre meg klar for jobb.

Ha en fin dag menneskene❤

Mitt første forsøk på litt engelsk blogging:

I haven’t written much here in the past weeks and months. The reason: No camera, grey weather and a lack of desire to blog. There is nothing but work, work and more work in my life now a day, so it is not like I actually have something interesting to write about.

Fortunately I’m going to buy a new camera in about ten days, and my hope is that I will be a better blogger when that happens.

I want mail. I’m waiting for a couple of packages that I have ordered from Ebay. I hope they get here soon.

Have a nice day!❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Unstable

  1. Malin sier:

    Skulle ønske min blogging var avhengig av bilder også, synes nesten det er litt stress med bilder av og til! lykke til! deilig med ekstra jobbing, skulle ønske det var jeg som hadde mer penger fortiden! hoho

Legg igjen en kommentar

