To blog, or not to blog

That is the question..

Me and Rebekka on day four of my birthday week!

Neida. Jeg tenkte bare å holde dere litt oppdatert.

I dag har fineste Rebekka og jeg bestilt flybilletter (6 september is the magical date), og reservert hotellrom til når vi ankommer byen på sørkysten av England. Vi må jo nesten ha et sted å sove mens vi leter etter et sted å bo.

Jeg gleder meg veldig, for jeg har nemlig alltid vært glad i engelsk. Så tenk å få snakke og skrive engelsk daglig! It will probably be awesome!

En del av meg tenker at jeg har nesten litt lyst til å blogge på engelsk, men det får eventuelt bli senere. Kanskje jeg får meg engelske blogglesere?

Anyways, jeg skulle bare fortelle dere om flybilletter og slikt. Tenkte at hvis dere fine lesere ønsker, så kan dere jo bare møte opp på Flesland 6 september i 6-7-tiden for å vinke farvel.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til To blog, or not to blog

  1. Maria sier:

    Gleder meg til du kommer til Bergen jeg, da❤

  2. linnjones sier:

    Ikke dumt å blogge på engelsk, så kan venner du får også følge med🙂 De fleste kan jo lese engelsk🙂

  3. Helene sier:

    Siden du skal være i England kan det sikkert være mange fordeler med å blogge på engelsk. Kan jo vurdere begge deler også da, sett flere blogger der innlegg er på både norsk og engelsk. Jeg blir iallefall ikke til å slutte å lese om du begynner skrive på engelsk🙂

    SV: Bare å si ifra om du vil overta testeren som damen «tvang» på meg😛🙂
    Jeg er også på evig jakt etter den perfekte liner, så langt ligger denne ganske så i tet🙂

    Jeg ordnet alt hos PRO ISP(link nedenfor alle de anbefalte bloggene) og betalte følgende: kr. 99,- i etableringsgebyr, kr. 120,- for ett års bruk av mitt domene og kr. 69,- for registrering av domene, totalt kr. 360,-. Kunne sikkert fått det billigere en annen plass, men ble anbefalt PRO ISP på grunn av stabilitet etc.🙂

    Jeg endrer mening om ting for ofte til at min blogg noen gang kan være akkurat slik jeg vil ha den😛

  4. Helene sier:

    Jeg skal ikke ha noe som helst for den. Bare send meg adresse på mail så skal jeg hive den i posten så fort som mulig🙂

    Det er jo også en måte å gjøre det på, absolutt🙂

    Spennende🙂 Hvis du lærer noe lurt må du gjerne dele kunnskapen😉

Legg igjen en kommentar

