Little things

Små ting jeg har lyst til å nevne, men som jeg egentlig føler ikke trenger et helt blogginnlegg. Dermed også små bilder som egentlig ikke har noen sammenheng med innlegget..

  • Jeg har bestilt ny mascara på Ebay, og fått den. Det tok faktisk under en uke. Er veldig fornøyd med mascaraen, som var fra Clinique.
  • Har også fått den ene av to pakker som er bestilt fra Iherb. Også her er jeg veldig fornøyd. Jeg har nå lavkarbo-cookies, to forskjellige typer bars, og pasta fra Atkins. Gleder meg til å prøve denne.

  • Jeg jobber hver eneste dag, og det skjer egentlig ikke så mye spennende der. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kan blogge om kundene mine. Derfor fører dette til at jeg dessverre har begrenset med ting å blogge om.
  • På mandag fikk jeg min absolutte og endelige bekreftelse på at det blir England til høsten. Nå gleder jeg meg virkelig som en liten unge. Southampton here I come!

Jeg føler det er så meningsløst å blogge for tiden. Folk sørger. Jeg sørger.. Jeg føler ikke jeg har noe å komme med som gir mening, og jeg ser ikke helt noen grunn til at folk i det hele tatt skal ta seg tiden til å lese ordene mine i disse dager.

Innimellom føler jeg nesten at det blir galt å smile, for vi skal jo ikke være glade ennå. Jeg er i alle fall fortsatt ubeskrivelig trist på grunn av alt som har hendt. Selv om jeg heldigvis føler jeg begynner å nærme meg utgrått. Jeg begynner ikke å grine med en gang jeg skrur på nyhetene for å si det sånn.

Rosetogene og alle minnestundene som har blitt kringkastet landet rundt, har hjulpet veldig. De har vist at vi står sammen, og at til tross for den store tragedien som har rammet oss, så er vi forstatt sterke. Vi viser kjærlighet, medfølelse og omtanke. Selv har jeg ikke fått vært med på noe av dette, og har måttet nøye meg med å følge det hele fra TV-skjermen.

Til helgen skal jeg prøve å komme meg på kirkegården. Jeg slår to fluer i en smekk, så jeg besøker bestemors grav. På den måten kan jeg dele sorgen min med henne, også kan jeg be henne ta godt vare på de nyankomne der hun er.

God natt fine mennesker rundtomkring i det vakre landet vårt.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Little things

  1. Helene sier:

    Skjønner hva du mener om det med blogging, at det føles litt meningsløst. Glad jeg har de kollegaene jeg har, vi passer på at vi gradvis får humoren tilbake i hverdagen, samtidig som vi snakker mye om det som har skjedd.

    SV: Jeg er ganske sånn selv, når jeg først er inne i en kreativ periode har jeg en tendens til å få en million forskjellige ideer samtidig og det ender med at ingenting blir fullført😛 Er inne i en sånn periode nå, så blir spennende å se hva som blir ferdig😛

  2. Marie sier:

    Skjønner godt hva du mener med blogging i disse tider, men det er bare å tenke som så at livet må gå tilbake til det vanlige, selvom man begynner å leve som normalt betyr ikke dette at vi fortsatt tenker på de rammede!

    Hva skal du i England forresten?🙂 Nå ble jeg nysgjerrig ..

    Sv: Så hyggelig at du ble litt inspirert🙂

  3. EVANETICA sier:

    Jeg deler også tankene dine. Alt annet blir så meningsløst midt oppi dette. Men det er viktig å vise at vi bryr oss og står sammen.🙂

    Tenker du er spent på å reise nå😀

Legg igjen en kommentar

