Music

Jeg virkelig elsker musikk. Jeg kan høre på musikk uansett hva jeg gjør, og jeg gjør det så ofte jeg har muligheten.

Problemet er bare at jeg begynner å bli «lei» av den musikken jeg har i listene mine på Spotify. Jeg er ute etter noe nytt. Noe jeg kan synge med til og trampe takten med foten(jeg danser ikke..) til. Men hvilken musikk skulle det være?

Jeg klarer ikke å finne noe spennende, så jeg tenkte jeg skulle bruke dere litt. Dere fine blogglesere pleier vel også å høre på musikk regner jeg med.

Hva er deres yndlingssanger? Har dere noe å anbefale meg?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

5 svar til Music

  1. Maria sier:

    Kaizers – Tusen dråper regn❤

  2. Hører stort sett på Kaizers eller Lady Gaga.. hm, men nå for tiden plages hjernen min rett og slett med «riiiiiing meg» av Gabrielle. Dag og natt! :O Haha..

  3. Carina sier:

    The Strokes er finfint.

  4. Linn Helen sier:

    Du kan jo høre «Hjem til dæ» av sirkus Eliassen. Ellers kan du jo alltids sjekke miine spotify album.. har driiitmasse:)

  5. Linn Helen sier:

    http://youtu.be/nSJx4NDRX-w Christer Sjøgren er jo fantastisk!

Legg igjen en kommentar

