Iherb <3

I går bestemte jeg meg for å lete litt rundt på nett etter lavkarbo-alternativer.

Jeg endte opp på Iherbs sider, og der fant jeg mye spennende. Jeg bestilte ikke så mye i første omgang, men vi får se hva det blir til senere. Akkurat nå må jeg nemlig innrømme at jeg er sykt lei av lavkarbo.

Jeg har faktisk ikke spist så veldig mye egg og slikt, men likevel føltes det som om jeg satt og tygde sagmugg i dag tidlig da jeg spiste eggerøre..

I alle fall bestilte jeg noen av Atkins produkter som jeg ikke har klart å oppspore her i Hammerfest.

Tre pakker med sånne lavkarbo-bars og en pakke lavkarbo-pasta. Er veldig spent på sistnevnte.

Er det noen som har erfaring med akkurat dette? Jeg fikk ikke til lavkarbo-lassagnen jeg forsøkte meg på, så jeg tenkte at om jeg bruker denne pastaen da, så bør det jo fungere.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Iherb <3

  1. Anne sier:

    Iherb er kjempebra🙂 Har bestilt noen småting derfra, men ingen lavkarbo-saker, Har desverre ingen erfaring med lavkarbo:/

  2. Helene sier:

    Har aldri prøvd lavkarbo-pasta, du må fortelle meg hva du syns🙂 Pasta er en av tingene jeg savner mest faktisk. Og frukt, masse frukt.

    Jeg er veldig glad i Atkins sine sjokolade barer😉

  3. Legefruen.com sier:

    Så spennende, gleder meg til å høre mer!

  4. Kaja sier:

    Kult at du prøve lavkarbo da!😀 Iherb, e det sånn under 200 kr for å slipp ditt å datt?

Legg igjen en kommentar

