England, here I come!

For bare noen få timer siden, åpnet jeg mailen min, og der lå det en mail med en gledelig nyhet.

Jeg skal til England for å studere sportsjournalistikk i september. Jeg både gleder og gruer meg. Tenk, et helt år i et fremmed land!

Jeg har bare vært i England en gang tidligere, og da var vi på dagstur til London. Det er vel igrunn en ganske morsom historie når jeg tenker meg om.

Da jeg gikk på folkehøgskole, bestemte jeg og fem venninner oss for å ta en liten tur til London. Vi reiste grytidlig mandag morgen, og var tilbake på skolen igjen klokken halv 11(?) tirsdag formiddag. Vi rakk faktisk å gjøre ganske mye på den korte tiden vi var i byen også. Vi shoppet, gikk på musikal, og vi var ute på byen.

Jeg har altså ikke sett noen av severdighetene i London, men det går jeg ut fra at endrer seg iløpet av året som kommer.

Åh som jeg gleder meg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til England, here I come!

  1. Linda Helén sier:

    Gratulerer!😀 Sees i England om tre måneder!

  2. Gratulere😀 Så stiligt🙂 Heldige du🙂

  3. Desiree sier:

    Kom du inn?? Å så flott!! Helt fantastisk, og du som trodde du ikke kom inn! Det der blir nok en helt utrolig opplevelse, du er jammen meg heldig!

  4. Helene sier:

    Oooooh, så spennende!!😀 Misunner deg den, absolutt🙂 Bel fortjent også🙂 Jeg har aldri vært i England, men alltid hatt veldig lyst til å dra dit…
    Hvor i England skal du?🙂

  5. Gratulerer!😀 Det blir jo veldig spennende!🙂

  6. Så utrulig spennende! Lykke til😀

  7. Åååh, gratulerer så mye! Utrolig spennende😀

Legg igjen en kommentar

