Vinn Inglot-palett!

Søte Tone hadde for en stund siden bursdag, og i den anledning la hun ut en konkurranse på bloggen sin.

Konkurransen gikk ut på at man skulle skrive et bursdagsinnlegg, så var man med i trekningen av en fantastisk og flott øyenskyggepalett fra Inglot.

Etter hvert endret hun på reglene, og det ble nok å bare skrive om bloggen og konkurransen. Jeg skulle gjerne gått grundigere til verks og laget et skikkelig bursdagsinnlegg, men det blir vanskelig å gjennomføre med denne datamaskinen. Og uten kamera ser det i alle fall vanskelig ut.

Men så slo det meg! Jeg har jo masse bilder fra bursdagsuken min i fjor, så jeg kan jo rett og slett bare skrive litt om den. Jeg har blogget om denne før (trykk her så kommer du til innlegget), men jeg har aldri skrevet noe om hvorfor jeg valgte å feire bursdagen min i en hel uke. Så derfor kan jeg jo gjøre det nå.

Fra 21årsdagen min i 2009.

En ting er at jeg virkelig elsker bursdager og all oppmerksomheten de fører med seg. Jeg kan lyve til jeg blir blå og påstå at jeg ikke liker oppmerksomheten, men sannheten er at jeg digger den! Derfor syntes jeg det var en perfekt mulighet til å få masse oppmerksomhet, spredt over en hel uke.
Men hovedårsaken til at jeg valgte å feire bursdagen min på den måten jeg gjorde det, var at jeg hadde så mange forskjellige «grupper» med venner.

Jeg hadde innebandyvennene mine, klassekamerater og «andre folk», og jeg syntes det ville bli vanskelig å skulle presse alle inn på en dag. Derfor fordelte jeg det sånn at jeg fikk en/to dager sammen med klassen min, en dag med venner hjemmefra og folkehøyskolefolk, en dag med Rebekka, og teknisk sett tre dager med innebandyvenner. (Men alt dette står forklart i det gamle innlegget)

Så der har dere det folkens. Jeg klarte jammen å skrive et blogginnlegg om bursdag, og det uten at jeg selv har bursdag også!

Gratulerer med dagen som var, Tone. Håper du feiret og hadde det gøy! 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Vinn Inglot-palett!

  1. Flott innlegg, Linn! (Og fantastisk gøy med bursdagsuke, det var lurt! :D)

Legg igjen en kommentar

