Survey

Søte Carina hadde denne saken på bloggen sin her en dag.

Nå kjeder jeg meg, så da fyller likesågodt jeg og den ut.

stjernetegn: Jomfruen
øyne: blå
høyde: Rundt 1.75 tror jeg.

i dag… Har jeg egentlig ikke gjort så mye.
akkurat nå… Har jeg ekstremt vondt i foten.

når og hvorfor ble du sint sist? Jeg blir ofte sint, skal jeg virkelig måtte holde oversikt over alle gangene?

hva fikk deg til å gråte sist? Jeg gråter veldig lett, så det var sikkert da jeg så film i går og det var en happy ending.

hvilken film eller cd betyr mest for deg? In Time – The best of R.E.M. 1988 – 2003

hvilke kvaliteter har en god venn? En god venn er en som er der for deg.

hva er du god på? Don’t know..

hva skulle du ønske du var god på? Jeg skulle gjerne vært flink til å synge, til å tegne, til å lytte osv..

nevn tre bøker du vil beskrive som vakre:
1. The Last Song av Nicholas Sparks
2. A Walk to Remember av Nicholas Sparks
3. Twilight-serien av Stephenie Meyer

Jeg leser egentlig mest serier, så det er vanskelig å si at en enkelt bok der er type vakker.

hvilke blogginnlegg er du mest fornøyd med å ha skrevet? Kjære 13-årige meg.

hva irriterer deg mest akkurat nå? Vond fot..


hvordan var du på ungdomskolen? Ikke sånn som jeg er i dag i alle fall.

nevn tre ting du vil gjøre før du dør:
1. Oppleve et mirakel.
2. Finne meg selv.
3. Lære meg å spille piano.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Survey

  1. Carina sier:

    Hurra, hehe. Surveys er morsomme. Men uff, jeg misliker Twilight steeerkt, haha.

  2. Martine sier:

    Så kjekt å lese Linni🙂 Håper du har en kjempefin sommer😀

    Tusen takk for det søte komplimentet forresten!! You made my day :-*

Legg igjen en kommentar

