Heteslag

image

Denne stemmer ikke helt da. Jeg fikk den mer riktige temperaturen på internett og i bilen.

I dag er det varmt.

Gradestokken viser 30 varmegrader, og luften er trykkende.

Etter en lang dag på jobb, inne i varmen, skal jeg endelig sette meg ute i solskinnet for å jobbe litt med hvitfargen.

Hvordan er været der dere er?🙂

Dere lurer kanskje på hvordan det går med lavkarboen? Jeg må innrømme at det ikke er det enkleste jeg har begitt meg ut på, men det går på et vis.

Det har blitt mye egg og bacon de siste dagene, men jeg jobber med å finne en smakfull og god løsning.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Heteslag

  1. Været har vært varmt her å. deilig. logget i sola og solt meg litt:)

  2. Linn Helen sier:

    Heldiggris! Her er det bare regn og overskyet! Har du funnet noen spennende lavkarbo oppskrifter? Det finnes mange på nettet!

    • Linn Marit sier:

      Har funnet et par jeg skal teste ut ja🙂
      Man skulle tro det ikke fantes noe når man må kutte ut så utrolig mye, men det finnes jo fantastisk mye spennende😀

  3. Martine sier:

    Så utrolig deilig da! Her i Oslo er det varmt, men veldig skiftende vær dessverre! Men når jeg tenker på Bergen, vet jeg at det kunne vært verre😉

Legg igjen en kommentar

