Goodbye for now

Da var dagen her dere.. Jeg har pakket kofferten, en sekk og 18(?) esker, og om bare noen få timer sitter jeg på flyet på vei nordover.

Jeg har alt av bilder på harddisk. Og ettersom denne er pakket ned, hentet jeg dette på Facebook.

To år har gått, og jeg kan se tilbake på to flotte år med mange gode minner. Jeg har blitt glad i en stor haug med mennesker, og jeg er oppriktig glad jeg valgte å flytte hit i 2009.

Når det er sagt, må jeg bare beklage til dere alle. Jeg har vært kjempedårlig til å svare på kommentarene deres. Jeg har vært temmelig opptatt i det siste, og jeg skal prøve å bli flinkere både til å blogge om ting som faktisk er verdt å skrive om, og til å svare dere.

Jeg blir helt målløs over enkelte av kommentarene deres. Dere er så søte hele gjengen! Klisje å si, men jeg har verdens beste blogglesere.

Nå skal jeg løpe fram og tilbake mellom leiligheten og postkontoret noen ganger, før jeg hopper på en flybuss. Så er det straka vegen til Hammerfest. Nesten i alle fall. Først må jeg bare innom Oslo og Alta.

See you soon!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Goodbye for now

  1. Carina sier:

    Lykke til med reisa, håper den går plettfritt! Alltid trist å reise fra noe man har blitt så glad i, men du får tenke at dette er «starten på et nytt kapittel» (for å fortsette på klisjeene)😛

  2. Malin sier:

    God tur hjemmover, man finner jo alltid nye folk ^^

  3. Hei der! Lenge siden! Har du det fint?❤

  4. Martine sier:

    SV: Å? De har jo sånne sko overalt for tiden🙂 Men takk!

    Kommer til å savne deg snuppa :-*

Legg igjen en kommentar

