Om å være flink

Ofte tar jeg meg i å tenke på hva jeg egentlig er flink til. Jeg føler ikke at jeg kan ramse opp noe som helst, og jeg tar meg i å lure på om jeg egentlig er flink til noe som helst.

Jeg tenker alle har et eller annet, men jeg kommer ikke på en eneste ting jeg selv er skikkelig god til.

Noen er utrolig talentfulle sangere, noen er kjempeflinke til å skrive, noen kan male de fineste bilder, og noen er så flink med mennesker som det bare går an.

Men hva er jeg? Hva er jeg flink til? Har jeg i det hele tatt noe som helst som jeg er eksepsjonelt god til?

Det skulle jeg jammen likt å vite..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

12 svar til Om å være flink

  1. Isabell sier:

    Du e veldig flink til å knytte kontakta, få venna og være med på ting. Du prate med alle sammen uten problem, virke det som. Du e rett og slett et sosialt menneske! 🙂 Det e en egenskap æ skulle ønske at æ hadde. Åsså e du jo flink i innebandy…di bølla! 😉

  2. Haha, jeg er heller ikke flink i noe som helst :p Bruker også sitte å tenke på at jeg skulle ønske at jeg hadde ett talent… Men det har jeg altså ikke 😉

  3. Jade sier:

    Nå kjenner jeg deg ikke, men jeg er sikker på at du er kjempeflink til mange ting som du ikke har tenkt over engang! Spør vennene dine, familien din, så kommer de helt sikkert på en masse ting som gjør deg til en fantastisk person og venn! Ikke alle talenter kan måles i penger, konkurranser og konkrete resultater. Du er nå ihvertfall veldig flink til å sminke deg 🙂

  4. Frk. Evebø sier:

    Når æ føle d på samme måte sætt æ på den her:

    så føles alt så mye bedre! 🙂

  5. Jessica sier:

    Sv; Jeg har troa på deg! Du kommer inn i Southampton!

    Skal vi leke før jeg reiser? Dra på kino, ta en lunsj sammen, en kaffe, et eller annet?

  6. Carina sier:

    Jeg kjenner deg ikke, men jeg kan fortelle deg at du i hvert fall er veldig flink til å skrive. Dessuten virker du som en flott jente ❤

  7. Synes Jade skrev veldig bra her, så eg henger meg på hennes kloke ord 😉

  8. Tonje sier:

    Jeg skjønner akkurat hva du mener. Sitter med den samme følelsen selv. Jeg jakter på et eller annet å være god i, en jakt som føles evig. Men jeg er sikker på at du er flink til mye forskjellig 🙂

  9. Jade sier:

    https://loine.wordpress.com/2011/06/11/fototur <- Du er jo kjempeflink til å ta bilder!!! 😀

  10. Helene sier:

    Kjenner meg godt igjen i det du skriver her 🙂

    SV: 🙂 Blir spennende å se hvordan det går 🙂 Bare å ta kontakt om du vil ha noen tips 🙂 Mye finnes jo på nett da.

  11. Desiree sier:

    Du har sikkert mye du er flink til, bl.a. er du flink til å ta bilder! Bildene fra fototuren din er jo knallfine! Og jeg ser at flere skriver du er det, så da har du jo en ting iallefall, men sikkert flere 🙂

    Sånn har vi det nok alle innimellom, vi klarer ikke se så mye positivt med oss selv. Men vi karrer oss opp igjen, og finner tilbake troen på oss selv, selv om det iblant kan være vanskelig. Og hvorfor trenger vi alle å være så innmari flinke? Så lenge vi selv er rimelig fornøyd, og vi fungerer til vårt bruk, så er det greit.

    Velkommen hjem igjen 🙂

  12. Linn sier:

    Tusen takk for alle de flotte kommentarene dine. Når jeg har en litt dårlig dag, kan jeg bare gå inn her og lese de flotte ordene deres ❤

Legg igjen en kommentar

