I’m coming home

Da er endelige avreise dato satt. 

Den 29 juni setter jeg meg på flyet og tar farvel med Bergen. Altså har jeg ennå et par uker på meg til å oppleve alt jeg ikke har rukket å oppleve her ennå. Jeg har laget en liste, og selv om ikke alt er oppnåelig, så skal jeg i alle fall prøve å få krysset av noen av punktene.

Random bilde fra arkivet.

Jeg må si at selv om jeg gruer meg til å ta farvel, så gleder jeg meg til å si hei til kjente og kjære i Hammerfest også. Det føles som evigheter siden sist jeg så alle jeg er glad i, og det føles som en enda større evighet siden sist jeg besøkte graven til bestemor.
Derfor tror jeg det blir godt å få sett alle de kjente og kjære fjesene til folk, og til å treffe nye, fine fjes som har kommet til verden mens jeg har vært borte.

Om noen nå bare kan skaffe meg et par unger som går på barneskolen, en rektor, og et par psykologer som spesialiserer seg på barn, så hadde alt vært helt flott!  Jeg ser nemlig en strykkarakter foran meg nå..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til I’m coming home

  1. mamma sier:

    ga deg jo 2

  2. Jessica sier:

    Vi møtes igjen i England!😀

  3. Jessica sier:

    SV; Det gjør du nok helt sikkert! Hva må du ha for å komme inn?

Legg igjen en kommentar

