Fototur

Jeg lovet å legge ut bilder fra botanisk hage for flere dager siden.

Jeg er ikke verdens raskeste menneske, men her har dere i alle fall et lite knippe bilder.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Fototur

  1. Elizabeth sier:

    Mange flotte bilder! Det som fanget meg mest var den oransje blomsten. Den var nydelig❤ Lignet litt på en solsikke i grunn…

    • Linn sier:

      Ja, jeg syntes også den var fantastisk flott! Tok faktisk bilde av den i tre forskjellige stadier tror jeg. Både som nysprunget, i full blomst og slutten på en måte :p

  2. Liv Hege sier:

    så utrulig mange fine bilda søster❤

  3. Martine sier:

    Så utrolig mange fine bilder Linn-Marit! Leste innlegget over, om at du ikke vet hva du er eksepsjonelt god til. Svaret er dette! Du er jo kjempeflink til å ta bilder snuppa! :-))

Legg igjen en kommentar

