Stress

Enden av dette eksamenshavet er nær. Det er både skremmende og en lettelse på en og samme gang.

Skremmende fordi jeg har enorme mengder arbeid å gjøre, og få timer på å gjøre det. Pokkers helligdager som kommer på ubeleilige tidspunkt.. Og en lettelse fordi når jeg, HVIS jeg, leverer eksamensoppgaven min på onsdag, så er det sommerferie, og jeg er ferdig etter to år som journaliststudent på NKF.

Jeg håper bare så inderlig at jeg får gode nok karakterer til at jeg får beholde skoleplassen jeg har blitt tildelt i Southampton.. Jeg er LIVREDD for å få dårligere karakterer enn det jeg trenger.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Stress

  1. Karina sier:

    Lykke til!😀 Æ har trua på dæ🙂

  2. Elizabeth sier:

    Krysser alt som kan krysses for at det skal gå bra med eksamenen din❤

Legg igjen en kommentar

