Say hello to goodbye

Etter snart to fulle skoleår, er slutten veldig nær.

Tiden i Bergen har vært helt fantastisk, og jeg har blitt kjent med utrolig mange flotte personligheter.

Jeg kommer til å savne så utrolig mange av de jeg har møtt og blitt kjent med. Jeg har blitt glad i mange, og det blir tungt å si adjø.

Det er bare litt over en uke til jeg er ferdig med journalistutdanningen min hos Norges Kreative Fagskole, og jeg ser med skrekkblandet fryd fram mot høsten. En høst hvor jeg går et nytt liv imøte.

Jeg skal forflytte meg utenfor Norges grenser, og innenfor Storbritania. Nærmere bestemt Southampton. Jeg fikk en betinget skoleplass fra høsten av nemlig. Betingelsen er at jeg går ut av NKF med en C eller bedre, noe jeg virkelig håper jeg skal klare.Så nok en gang skal jeg bryte opp og vende livet mitt oppned og bakfram.

Jeg skal forlate alle de jeg har blitt glad i, og forhåpentligvis finne meg nye venner og bekjente i et nytt og fremmed land.

Heldigvis får jeg med meg noen kjente og kjære over dammen, hvis ikke tror jeg nok ikke jeg ville våget å dra. En ting er en helt ny klasse i det nye landet, noe annet ville det vært hvis jeg måtte bodd alene og ikke kjent noen rundt meg.

Men en ting er sikkert, jeg kommer til å savne de fine samboerne mine, de fantastiske menneskene jeg har blitt kjent med i BSI og Djerv, og selvfølgelig også alle de jeg har blitt kjent med på NKF og de utenom skole, innebandy og leilighet. Jeg vet bare ikke hvilken kategori jeg skal putte de sistnevnte i..

Dette føles på langt nært så ille som det føltes å ta farvel med Jeløy Folkehøyskole og de utrolige menneskene der, men så har jeg fortsatt ikke kommet til siste dag i Bergen enda. Hvem vet hvor tungt det faktisk kan ende opp med å bli liksom..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Say hello to goodbye

  1. Frk. Evebø sier:

    Jamen man treng jo ikke å ta farvel for alltid!🙂 Tenk kor godt d føles å vite at du har en plass du kan reise på ferie og møte fantakstiske menneska du ikke har sedd på lenge nå hverdagen blir kjedelig!🙂 Og hvis vennan dine som no bor i Bergen også har plana om å fløtte der i fra om få år; vel, da har du enda flere plassa du kan reise på ferie!🙂

    Du blir nok kjent me mange nye, fantastiske menneska i Southamton også, så d går nok helt fint der borte!🙂

  2. Jessica sier:

    Det burde du! Den er ganske fin🙂

  3. Høres ut som ett spennende eventyr du skal begi deg utpå🙂 Lykke til!

  4. Elizabeth sier:

    Så spennende å skulle flytte til Southampton da😀 Dette blir bra vettu! Men aldri noe kjekt å ta farvel.

  5. evanetica sier:

    Det er helt forferdelig å flytte fra alt man er vant til og blitt glad i! Men som regel går det over alt forventninger. Jeg krysser fingrene for deg🙂

Legg igjen en kommentar

