Savn

I natt hadde jeg en rar drøm.

Jeg drømte om julen, om en prins som reddet meg fra en ildsprutende drage, og jeg drømte om macen og kameraet mitt.

Hele drømmen resulterte i at jeg fikk et lite stikk av «jeg-gleder-meg-til-jul-og-gaver-feeling» og et ekstra stort stikk av savn. Savn fordi jeg savner både kameraet og macen min.. Så om noen er ekstremt velstående mennesker, og har lyst til å gjøre en stakkar glad igjen, så er det veldig lov å donere et nytt kamera eller en ny mac, eller gjerne begge deler, til meg.

Så vet dere det.

Egentlig skriver jeg bare dette innlegget så dere skal se at jeg lever. Skal prøve å få svart på kommentarene deres snart også tror jeg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Savn

  1. evanetica sier:

    Så koselig drøm! På en måte :p Litt sånn barnslig, og det blir man litt nostalgisk av🙂

    Åh, jeg skjønner så godt at du savner kameraet og macen din! Begge mine er ødelagt også😦

  2. Helene sier:

    Skulle virkelig ønske at jeg kunne gi deg både Mac og kamera, men min økonomi strekker nok ikke helt til… Vil du derimot kjøpe brukt har jeg begge deler🙂

Legg igjen en kommentar

