Busy bee

For tiden har jeg VELDIG mye å gjøre.


Derfor blir slike ting som blogging og sminke bortprioritert litt. Okei, ikke helt bortprioritert, men litt i alle fall.

Jeg vet jeg har lovet swatches av sminken jeg viste dere her om dagen, og jeg kan sikkert love å vise hvordan de falske vippene ser ut på. (Hvis Maria hjelper meg å få de på, for jeg er nemlig elendig på slikt..)

I alle fall tenkte jeg bare å fortelle dere litt om hva som skjer i livet mitt for tiden;

Vi har MYE arbeid på skolen. I går leverte jeg fem oppgaver, og jeg har fortsatt fire tonn med oppgaver igjen før jeg kan ta ferie. Deriblant en stor prosjektoppgave, mappeinnlevering og hjemmeeksamen. Hvordan dette skal gå er jeg veldig usikker på. Jeg tror jeg kan klare mappen fint, men alt det andre ser jeg mørkt på..

Ellers savner jeg macen min masse, for med den fikk jeg unnagjort mye arbeid på kortere tid enn jeg får med denne pcen. Jeg slapp å tvinge meg selv til å løpe bort på skolen om jeg skulle bruke andre programmer enn VLC og Firefox, og jeg hadde alt jeg trengte på maskinen fremfor en harddisk..

Ja, jeg klager. Er det rart? Savner macen, savner å ha et kamera som fungerer, og jeg er utrolig klar for ferie.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Busy bee

  1. Frk. Evebø sier:

    Siste tida før eksamen e bestandig den tyngste! Æ har jobba me oppgava som en gal de siste dagan for å føle mæ bittelitt trygg til fredag i hverfall! Du får stå på og holde ut, så går d nok bra!🙂

  2. Helene sier:

    Forståelig at du har ting å gjøre utenfor bloggen da hehe🙂
    Skjønner godt at du savner Macen, jeg tror ikke jeg hadde fungert uten min…

    SV:Takk takk🙂 Jeg prøver å overbevise meg selv at sommeren er den letteste tiden å være på lavkarbo, siden det gjerne er en del grilling med kjøtt og salat, da føler jeg at jeg ikke går glipp av noe hehe. Absolutt en fordel om man har noen til å betale det ;P

  3. evanetica sier:

    Herregud, så mye du har å tenke på! :S Uff, du er flink som står på sånn!! Jeg vet du klarer det.🙂 Og jeg skjønner GODT at du savner Macen! Det gjør jeg også😦 PC kan ikke måle seg!

  4. Carina sier:

    Masse lykke til med skolearbeid – kjenner meg igjen hehe😉

  5. jespro sier:

    Jaa, wordpress er bedre enn blogg.no!🙂
    Du er kjempeflink med skole Linn Marit! Snart kan du ta ferie med god samvittighet!
    Og vi må henge snart før vi flytter fra hverandre.

Legg igjen en kommentar

