Notd

Grønt og skjønt!

Da Tonje var i New York i høst, kjøpte hun denne fine fargen til meg. Jeg ser nå når jeg ser på bildet, at jeg med stor fordel kunne lagt enda et lag, men dette er altså tre lag.. Min tålmodighet strekker seg som regel ikke lengre enn til to, så et fjerde lag er sjeldent aktuelt.

Anyway, fargen er dødsfin og jeg liker den! Har ikke flasken i umiddelbar nærhet, men om det er noen som lurer på fargen så kan jeg alltids finne det ut etter hvert.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Notd

  1. evanetica sier:

    Stilig farge!!😀

  2. Siv sier:

    finfine grønnfarga!!

Legg igjen en kommentar

