Magic

I dag dumpet det ned en liten pakke i postkassa mi.

NYX – Long Pencil Eyeliner Silver og White
NYX – Blush i fargen Pinky
Amuse – Magic Lipstick Pink
L.A. Colors – Matte Lipstick Cranberry Red

Overnevnte fra Cherryculture, også et sett med falske vipper fra Ebay. De var litt lengre enn jeg hadde regnet med, men jeg tror nok jeg skal få de til å fungere slik jeg vil.

I tilegg legger Cherryculture med en gratis lip balm når man bestiller hos de, så jeg fikk en som lukter søtt av tyggegummi. Nam!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Magic

  1. Elizabeth sier:

    Herlig pakke😀 Håper du kan swatche den rosa leppestiften😉

  2. Du må vise hvordan vippene er på😀

Legg igjen en kommentar

