17 mai i bilder

Jeg tenkte det var på sin plass med en liten bildeserie av min feiring av nasjonaldagen.

Jeg startet dagen med å se på toget som gikk forbi. Planen var egentlig å gå selv, men Karen og jeg fant ikke vår del av toget.. Vi brukte sikkert 20 minutter på å komme oss rundt et hus liksom.. Forresten fikk jeg veldig lyst til å gå sammen med samen da jeg så han. Jeg vurderte nesten å løpe opp i leiligheten for å hente flagget mitt.

Så spiste Maria, Karen og jeg lunsj.

Det var veldig godt!

Senere møtte jeg Kaja og Susanne, vi dro på Cafè Opera.

Så var det dobbel regnbue ute! (Ja, bildet er overredigert. Det var eneste måten jeg kunne vise dere den svakeste regnbuen)

Og jammen begynte det ikke å snø også.. Været var merkelig i går. Vi hadde sol, regn og snø..

Og på kvelden så jeg og Marianne på fyrverkeriet på Festplassen. Der var det mye kjærlighet.

Alt i alt hadde jeg en ganske flott dag i går. Nå er jeg syk, så tiden går til å spise ostepop som hverken smaker eller lukter noe som helst, og til å se tv-serier jeg har sett før.

Hipp hurra for 18 mai!

By the way! Om noen ønsker å se hvordan jeg feiret nasjonaldagen i fjor, så kan man gjøre det her og her!


Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til 17 mai i bilder

  1. Frk. Evebø sier:

    Likte jakka du hadde på dæ på kafé-bildet! 😀

  2. Desiree sier:

    Heia!

    Ser ut som du hadde det litt fint på dagen, selv om det både regnet og snedde 🙂 Trøst deg med at det gjorde det virkelig her også, ingen sol heller, og iskaldt.. jaja du vet no hvordan det kan være 🙂

    Huff så plaget du skulle bli med både kamera og data. Data er jeg avhengig av, med litt hurtighet, så skjønner godt at du er frustrert. Har litt lyst på en Mac jeg også, men de er jo så himla dyre så får hoppe over det ei stund til.

    Håpe du får ei flott helg!

  3. evanetica sier:

    Høres ut som om du har hatt det utrolig koselig! Masse fine bilder 🙂 Jeg sov over hele dagen, jeg! xD

Legg igjen en kommentar

