Neglepynting

Elizabeth Michelle har konkurranse på bloggen sin. Man kan vinne både dottingtools og neglepynt.

Hva passer vel bedre da, enn at jeg viser fram neglene jeg pyntet i går? Jeg lånte dottingtools av Maria, og her ser dere resultatet.Jeg har selvfølgelig klart å slite bort fargen allerede, men jeg ble i alle fall for sjeldenhetsskyld fornøyd med resultatet. Fargen er egentlig mer rosa enn det som vises på bildet forresten. Veldig enkelt. Rosa baselakk, og hvit manikyrlakk som prikker. Det er bare å dyppe dotting-verktøyet i fargen, og voila! Lett som ingenting.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Neglepynting

  1. Det var veldig fint🙂 Fikk litt 50-talls feeling😉

  2. Karina sier:

    Fluesoppnegla!😀

  3. Malin sier:

    SV: Det er nettopp det. Er nok mange som tenker slik.

  4. Elizabeth sier:

    Så stilig dette ble🙂 2 lodd til deg da forresten! Håper du har hatt en fin feiring i dag🙂

Legg igjen en kommentar

