Litt koselige bilder

Inge fant et greit redigeringsprogram for meg på nett. Det er ikke photoshop, men jeg får i alle fall gjort noe med størelsen på bildene.

Jeg gidder ikke redigere så veldig mye akkurat nå, men jeg tenkte å vise dere kattepusene til Linn Helen. De er fryktelig søte!



Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Litt koselige bilder

  1. Elizabeth sier:

    Nååw, har alltid ønsket meg en rødoransje pusekatt❤

  2. Chalten sier:

    aw, finfine katter🙂

  3. Awww!♥ Så sinnsykt søte bilder!!!♥ Kattene var nydelige♥

Legg igjen en kommentar

