Oh what a glorious day!

Takket være snille Carolina, har jeg fått fotodokumentert store deler av dagen i dag.

Dessverre har jeg ikke Photoshop på PC-en fra 1500-tallet, så å legge ut bilder her er et evighetsprosjekt.. Om jeg ikke kan redigere bildene, så vil de være altfor store til å legges ut på en liten blogg.. Sidene vil bruke flere år på å lastes inn, og slikt går bare ikke.. For den saks skyld, det vil også ta flere år å laste de opp på bloggen.. Og jeg hale fall ikke tålmodighet til noe slikt.

Så om noen har en god idè om hvordan jeg kan tjene penger fort,for å kunne kjøpe mac igjen snart, så kom gjerne med den. Det bør helst ikke innebære prostitusjon eller organsalg, det har jeg nemlig hørt at ikke er helt lovlig..

Et bilde tenker jeg er mer enn nok akkurat nå. Jeg beklager for all ventetiden den enorme størelsen på filen medfører, men jeg føler at et bildeløst innlegg ikke fungerer..

Jeg skal prøve å få redigert noen bilder på skolen iløpet av nærmeste framtid, men jeg lover ingenting. Forhåpentligvis får jeg tid til dette, men jeg føler jeg burde begynne å prioritere skolearbeidet mitt snart. Etter at jeg har lekt reservemamma på skoleavslutningen til søteste Karen i morgen, tror jeg jeg er nødt til å ta meg selv i nakken og faktisk få unnagjort litt arbeid.

Jeg må forresten bare beklage alt av skrivefeil i blogginnleggene nå for tiden. Maskinen bruker en halvtime på å fjerne tekst når jeg trykker slett, og jeg skriver veldig fort når jeg først setter igang. Dette medfører ofte at bokstavene stokker seg litt om. Dermed hjelper det meg ikke at det tar lang tid å rette opp i rotet. Jeg er ikke en veldig tålmodig person nemlig.

Å som jeg savner Mr. Mac❤

Plutselig la jeg merke til at jeg har falt helt vekk fra den opprinnelige bloggplanen min. Jeg skulle fortelle om dagen min, men endte i stedet opp med å klage på ting igjen. For en fantastisk blogger jeg er! Dere må virkelig elske meg..

Jeg får fortelle om den flotte dagen min senere, nå begynner det å bli på tide å komme seg i seng. I morgen skal vi nemlig ha visning, og det er jo en fordel om jeg er våken når det hele starter..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Oh what a glorious day!

  1. Nora sier:

    Du kan jo kjøpe en PC? Ikke så kult, men billigere. Alternativt får du se om de trenger en langer i området du bor i. Ulovlig, men godt betalt. Og mye kulere å være langer enn prostituert.

    Du har ikke vurdert GIMP eller Paint.Net som midlertidige redigeringsprogrammer? De krever ikke på langt nær så mye resurser som photoshop…

  2. Sorg uten Mac! Skjønner det godt. Jeg nyter hver eneste dag jeg har med min 27″ iMac!😛

    Du kan jo bruke ett annet program? Jeg laget nylig ett innlegg om ulike programmer som kan være erstattere for PS og alle er gratis!🙂

Legg igjen en kommentar

