Regnværsdager

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av at alt skal gå imot meg.

Først døde kameraet mitt, og nå har jammen eplemaskinen min også tatt kvelden..

Så akkurat nå er jeg ikke i overkant glad i noen som helst. Lysten til å gå på trening forsvant helt da jeg så den ekle dammen macen min lå og svømte i.. Akkurat nå velger jeg å rett og slett være litt sur på alle som var på årsfesten, ganske enkelt fordi halve livet mitt var lagret inne på den macen..

Får jeg ikke reddet harddisken, mister jeg ikke bare alle bildene fra mine to år i Bergen, jeg mister også enormt mye av skolearbeidet mitt. Jeg har haugevis med intervjuer lagret på mailen min, og de får jeg ikke opp når jeg logger inn på Online.no.. Så om jeg mister de, må jeg ganske enkelt starte helt på nytt med ganske mange artikler.

Fuck my life..

Med mangel på både mac og kamera, må jeg ta til takke med bilder fra 1940 og altfor høy kvalitet på bildet, så opplastningen kan ta evig lang tid..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Regnværsdager

  1. carrolææin sier:


    🙂

  2. Carina sier:

    Åneii, så utrolig kjedelig😦 Da skjønner jeg at du ikke er i det beste humøret. Du må bare ta deg den tiden du trenger.

  3. Jade sier:

    Huff, så dumt! Hva skjedde? Håper du får reddet harddisken!

  4. Elizabeth sier:

    Fy søren! Det skal ikke være like lett alltid:/

  5. Helene sier:

    Uff, så utrolig kjipt!!:/:( Min forrige MacBook døde helt plutselig, så jeg vet hvordan det føles…

    Btw jeg har enda mailen jeg sendte deg i utboksen, hvis det kan hjelpe deg å sende den på nytt🙂 Det fikser jo ikke maskinen da, men det er det minste jeg kan gjøre for å hjelpe deg iallefall.

  6. Helene sier:

    SV: Åh, så flott!😀 Da min MacBook blacka ut så var det ikke mulig å redde noe som helst, men det turte jeg jo selvfølgelig ikke si til deg, ville ikke ta håpet fra deg hehe😛

  7. Nå kan jeg også komme med innlegget jeg skrev om BACKUP!!!!! Det er utrolig viktig å ta backup! Nå leste jeg at de reddet alt, men du MÅÅÅÅÅ TA BACKUP!😀 Got it?`!😀

Legg igjen en kommentar

