Goodbye

Goodbye kreativitet, goodbye motivasjon, goodbye inspirasjon..

Det siste glimtet av vilje, motivasjon og inspirasjon..

Det var akkurat som om det bare sa pang. Helt plutselig mistet jeg den siste resten av glede, motivasjon, vilje og ikke minst inspirasjon. Det bare ble mørkt, og jeg ser ikke lengre noen grunn til å prøve. Jeg vet jeg burde, men jeg klarer ikke.

Jeg har enorme mengder med arbeid som må gjøres, men jeg finner ikke styrken til å starte med noe. For et par dager siden så jeg lyset et kort øyeblikk, og følte jeg hadde en god idé og en god start til en sak som kunne bli veldig bra. Så forsvant det lille glimtet av sollys, og alt ble mørkt igjen.

Jeg må finne noe som kan løfte meg litt. Noe som kan gi meg ny viljestyrke, ny glede og ny inspirasjon. Og kanskje ikke minst, ny glede over skrivingen. For jeg liker å skrive, det er det ingen tvil om. Jeg synes journalistikk er kjempespennende, og jeg har lyst til å utvikle meg og bli bedre. Jeg har bare ramlet ned til det stadiet hvor jeg føler meg helt håpløs..

Ikke engang været bidrar til gode tanker føler jeg..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Goodbye

  1. Elizabeth sier:

    Uff, det er absolutt ikke noe artig å ha det slik:/ Selv har eg eksamen den 25.mai, men klarer/orker ikke å lese.. motivasjonen er ikke der den skal være. Tror eg har mistet den ett sted…

  2. Frk. Evebø sier:

    Godt å høre at vi e flere i elendigheten, trur ikke æ har kjent nokka til den såkalte motivasjon og arbeidsløsta sia jul(!) og skal ikke lægge skjul på at d har vært et tungt skoleår på grunn av d :p

  3. Helene sier:

    Har vært sykemeldt lenge, så kjenner til den der følelsen. Begynner å komme meg tilbake i jobb nå, så den er på vei tilbake. God musikk og en dårlig film hjelper alltid på mitt humør da🙂 (dårlige filmer hvor man kan kritisere alt som skjer og hvor dårlig historien og skuespillerne er :P)
    Jeg hadde faktisk alltid lyst til å bli journalist, men mine karakterer strakk ikke helt til å komme inn på det…

    SV(om kjolen og H&M): Jeg er ganske så fornøyd med den🙂 Gleder meg til det blir en smule varmere ute sånn at jeg faktisk kan bruke den som kjole, uten bukse til😛 Jeg vurderte å kjøpe den i flere farger, men tørr ikke kjøpe så mye på nett for tiden siden jeg ikke har helt kontroll på hvilken størrelse jeg faktisk bruker for tiden😛 Så fort jeg tror jeg vet det har det endra seg..

    Jeg er sånn som egentlig foretrekker å handle på nett, for hvis jeg står i ett prøverom og prøver noe føler jeg meg alltid helt jævlig uansett hva😛 Når jeg får de i posten syns jeg det er lettere å forholde seg til dem😛

  4. evanetica sier:

    Dette var ikke noe morsomt å lese😦 Du må ikke gi opp Linn Marit! Du må ikke har så slemme tanker om deg selv. Du er bra nok – alle ser det utenom du!

Legg igjen en kommentar

