Ny måned

Da var vi allerede kommet til mai måned. Tiden går så utrolig fort, og jeg vet ikke helt hvor den blir av.

Det er skummelt å tenke på at det er under to måneder til Bergenseventyret mitt er over. Da pakker jeg sekken og vender nesen hjemover. I alle fall for sommeren. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal til høsten. For alt jeg vet er det ingen skole som vil ha meg, og da sitter jeg der med skjegget i postkassen.

I går kveld/natt kjedet jeg meg litt, så jeg bestemte meg for å se hvordan mine øyne ble med lilla øyenskygge. Eirik ba meg sende bilde, men lånetelefonen min er så ancient at den ikke har kamera. Derfor legger jeg ut bildene her. Jeg ble altså ikke veldig fornøyd.

Og at kameraet mitt er elendig, gjorde ikke akkurat sminken bedre. Det så bedre ut in real life, jeg lover!

Og nei, jeg kan virkelig ikke legge eyeliner. Selv om det var en svart strek der det ser ut som om det ikke er noen..

Så vet dere det..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Ny måned

  1. Carina sier:

    Syntes det ble veldig fint jeg da – og du legger eyeliner mye bedre enn meg for å si det sånn, haha!

  2. Jeg syns det ble kjempe fint🙂
    du kleer lilla🙂

  3. Ellen sier:

    fin hår du har!🙂
    sv: tack så mycket! och ja, det är nog så😉 får göra det sen, om jag hittar några, haha. har mest pocket.
    jo precis, det är ju sant.🙂

  4. KAYSO sier:

    jeg synes faktisk at det så veldig fint ut jeg da! Jeg finnes ikke flink med sminke… wish i did, men merker jeg aldri tar meg tid til slikt. Interessen er nok ikke sterk nok, så det blir som oftest bare litt foundation og maskara for min del😉

  5. sv: jeg har lyst på softis, så lurer på om jeg og min kjære skal ut å kjøre og kjøpe det😛 hehe🙂

    Jeg var også usikker for fargen lilla, men er ikke det lenger, elsker lilla😛 men nå er jeg usikker på fargen gull😛 hehe

  6. Sv: Ja gull alene får jeg ikke alltid til å bli fint.

    Nå er jeg stressa… samboeren fikk telefon av husvertene at nå kan vi bare flytte inn og vi må betale for mai mnd. jeg trodde at vi kunne vente til juni for å betale + flytte inn.

    har ikke flytta ut fra hybelen enda og så reiser jeg til bergen om litt over 1 uke til…

    Uææææ stress :S

  7. Elizabeth sier:

    Det så veldig pent ut på det første bildet ihvertfall😉

  8. Ellen sier:

    sv: ja precis, eftersom det är den sista delen av sista filmen så måste det ju verkligen bli jättebra. annars blir man ju lite besviken😉 men jag tror den kommer vara riktigt bra faktiskt🙂

  9. Karina sier:

    Så fine øyenbryn du har for tia!😉

Legg igjen en kommentar

